Zgodnie z przepisami prawa Kupującemu w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. 

2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania Towaru przez Kupującego lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. 

3. Gdy Kupujący będący Konsumentem odstąpi od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony wówczas z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 

4. Kupujący może odstąpić od umowy, przesyłając pisemne oświadczenie drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy.

5. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Kupującemu otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje Kupującego o dalszym postępowaniu, w tym o sposobie zwrotu Towaru oraz w razie pytań udzieli na nie odpowiedzi. 

6. Kupujący niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, ma obowiązek zwrotu Towaru Sprzedającemu w stanie nienaruszonym. Towar należy dostarczyć na adres ustalony ze Sprzedawcą. 

7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszelkie otrzymane od niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy, aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Kupujący ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

11. Jeżeli Sprzedawca znajdzie ślady użytkowania Towaru, wskazujące na korzystanie przez Kupującego z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, może obciążyć Kupującego dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości Towaru. 

13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

REKLAMACJE

1. Dla prawidłowego złożenia reklamacji Kupujący powinien podać swoje dane takie jak: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, numer zamówienia oraz podać przyczynę reklamacji. 

2. W wypadku pierwszej reklamacji Kupujący może liczyć na naprawę towaru albo wymianę. Dopiero, gdy przedsiębiorca odmówi usunięcia wady albo wymiany, konsument otrzyma prawo odstąpienia od umowy. 

4. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa wyżej , reklamację uważa się za uznaną. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi elektronicznie, na podany przez niego adres mailowy.